Reklamacje
W przypadku roszczeń gwarancyjnych lub reklamacyjnych należy skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, u którego zakupiono produkt lub z firmą montażową, która zapewniła profesjonalny montaż.
Reklamacje przyjmujemy wyłącznie drogą e-mailową na podany adres
Email:
Karta gwarancyjna [pdf] - wydawana przez firmę montażową lub hydraulika
Warunki gwarancji i procedura reklamacyjna
Serwis pogwarancyjny
Po upływie okresu gwarancyjnego z przyjemnością będziemy świadczyć usługi za pośrednictwem serwisantów Alca. Eksperci ci Są to wykwalifikowani i gotowi pomóc w każdym problemie. Ważne jest dla nas Twoje zadowolenie, dlatego zapewniamy dostępność naszych usług także po okresie gwarancyjnym.
Części zamienne i ich dostępność
Części zamienne produktów Alca można zamówić u naszych dystrybutorów. Aby ułatwić wybór odpowiedniej części, oferujemy przejrzysty katalog części zamiennych Alca. W katalogu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, które pomogą Ci znaleźć odpowiednią część do Twoich potrzeb.